>Matematik dersi konu anlatımları

>

6.sınıf sbs matematik videolu ders anlatımları


7.sınıf sbs matematik videolu ders anlatımları

8.sınıf sbs matematik videolu ders anlatımları

9.Sınıf Matematik Soru Çözümleri

Lise Matematik Video Dersleri

Matematik yazılı konu anlatımları

Bu yazı Matematik dersi, Matematik dersi konu anlatımları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Matematik dersi konu anlatımları için 18 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    >müthiş bir kaynak…

  2. Anonymous dedi ki:

    >ya bunların hıc bırı açılmıyor boşunamı actınız bu sıteyı

  3. SEVGİ dedi ki:

    >YA BUNASIL SİTEEEEEEEEEEEEEEEEE

  4. SEVGİ dedi ki:

    >ya arkdaşlar bende busiteden bakmaaaaaaaaam tmmı birşeyler çiksa neyse derdim anlamaya çalışırdım kardeşim site bilmiyorsan yaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppmaaaaaaaaaaaaaaaaa TMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIII

  5. Nur dedi ki:

    >Merhaba ben Nur. Ben beşinci sınıfa gidiyorum. 5.sınıf için matematik konu anlatımı videolu yok mu?? Bana acil lazım…

  6. Anonymous dedi ki:

    >ben de istiyorum

  7. Anonymous dedi ki:

    >arkdaşlar szın yanlısınız var veya kullandıgınız tarayıcıda sorun var site gayet güzel ve acıor baska bır tarayıcıdan girin

  8. merve dedi ki:

    >Çok güzel anlatılmıs bütün dersler.Çok yararı oldu.Emeği gecen herkese çk tesekkürler:)

  9. Mustafa dedi ki:

    >allah razı olsn çok yardımcı oldu🙂

  10. Anonymous dedi ki:

    >Ya ikinci sınıf için matmat yok mu?

  11. Anonymous dedi ki:

    >merhaba ben hatice ve bu siteyi hiç sevmediiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  12. Anonymous dedi ki:

    >site gayet güzel online testler tam benlik arkadaşlar beğenmeyen girmesin salakça yorumlar yazmasın…

  13. Anonymous dedi ki:

    >çççççççççççççççççççççççççççççççççöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

  14. Anonymous dedi ki:

    >süper bir site 6. sınıf matematik cebir süper birseyyyyy

  15. Anonymous dedi ki:

    >yaw süper ya

  16. enes dedi ki:

    >la hepiniz sütsünüz konuşmayın (yorum yazanlar) adamlar uğraşmış okadar bari tşkkr edin ellerinize sağlık ustam

  17. Anonymous dedi ki:

    >yaa hiçç 4. sınıf için yok muuu ?? bnde çözmek istiyorumm🙂

  18. Anonymous dedi ki:

    >susunln eşşekler öküzler bu siteyi yapanın s i e …….a q

Bir Cevap Yazın

