>islamiyet oncesi Turk Edebiyati konu anlatımı

>http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-4855813437918583700&hl=tr&fs=true
edebiyat konu anlatım, islamiyet oncesi Turk Edebiyati konu anlatımı

Bu yazı ekolhoca edebiyat videolu ders anlatımı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>islamiyet oncesi Turk Edebiyati konu anlatımı için 4 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    >Bir edeniyat öğretmeni ancak bu kadar kötü anlatabilir.Türkçe'yi kullanmayı bilmiyor, edebiyat öğr. olmuş.Olmamalı ya bu nasıl bir anlatım böyle…

  2. Anonymous dedi ki:

    >Lütfen gerçek bir öğretmeni ve güzel anlatabilen bir hocayı yayınlayın

  3. Anonymous dedi ki:

    >bu kadın ne saçmalıyor böyle ben bir sayısalcıyım yazılı için dinleyecektim edebiyatta zaten nefret ediyorum bu kadını dinleyince daha bir nefret ettim. allah aşkına kaldırın bu videoyu siteden ben bile daha iyi anlatırım edebiyatı ya. sizden rica ediyorum lütfen bir edebiyat öğretmeni anlatsın şu dersi

  4. Anonymous dedi ki:

    >hocamızın agzına saglık,çalışmalarımda çok yardımcı oluyor.dinleyip anlayan anlar anlamayanda yol alır,sonuçta ortada bi emek var laf ebeligi yapmmanın bi anlamı yok…

Bir Cevap Yazın

