>Fen ve Teknoloji dersi 7. sınıf Yaylar konusu soru çözümü

>http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-8115191214704747296&hl=tr&fs=true

Bu yazı Fen ve Teknoloji dersi 7. sınıf, Fen ve Teknoloji dersi 7. sınıf Yaylar konusu soru çözümü, soru çözümü, Yaylar konusu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Fen ve Teknoloji dersi 7. sınıf Yaylar konusu soru çözümü

  1. Anonymous dedi ki:

    >saçma nadısl oniki buldun lan

  2. Anonymous dedi ki:

    >4 le 3 ü çarptım 12 buldum

  3. Anonymous dedi ki:

    >x kütlesine x adı e 4 kat dediğinine göre 4x olur yanındaki kat dio çarpma 4×3:12

  4. Anonymous dedi ki:

    >ben bir şey anlamadım arkadaşlar sizin anladığınızı hiç sanmıyorum…

Bir Cevap Yazın

